A projekt tartalmának rövid leírása:
Vállalkozásunkat 2017. március 31. napján alapítottuk azzal a céllal, hogy régiónkkal a kisüzemi sörtermékeket megismertethessük, a hazai kisüzemi sörkultúra nyugat-magyarországi képviselőivé váljunk. Ezen lépésekkel csúcsminőségű termékeket juttatunk a fogyasztókhoz, amelyek hosszabb távon a kisüzemi termékekbe vetett bizalom kiépülésével a disztribútori és végfelhasználói szinten, a mindennapos kínálat részét képezhetik.
Küldetésünket mi sem foglalja össze jobban, mint az az elhivatottság, hogy elérhető áron fogyasztóink olyan élményekben részesülhessenek, amelyek az addigi fogyasztói szokásaikat újraformálják, alapjaiban változtatják meg.
A társaság a tevékenységét Fertőhomokon, az ott tervezett látványfőzdében fogja végezni. Termelési kapacitás optimalizálása érdekében cégünk erjesztő tartályok vásárlását, valamint a magas minőségben előállított termékek sikeres piacra vezetése céljából teljes arculat-építést valósított meg.
Így az eszközbeszerzés keretében 2db Technológiához tartozó, egyenként 1200 literes tartályra, 1db Technológiához tartozó 600 literes tartályra tett szert, amiknek a helyszíni telepítése, és a rendszer felállítása megtörtént.
A marketing tevékenységek eredményeként elkészült a brand alapját képező logó, illetve kísérő marketing anyagként a névjegykártya-mintája, illetve levelezések során alkalmazandó lábléc-minta. Ugyanebben a körben megvalósult a termékek forgalomba helyezéséhez és a fogyasztói tájékoztatáshoz elengedhetetlenül szükséges termékcímkék tervezése, valamint a sörfőzdét és termékeit bemutató weboldal specifikálása, grafikai tervezése, programozása.
A támogatás továbbá nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a sörfőzde 2 db termék fejlesztését valósíthassa meg, illetve 1 fő munkavállalót teljes munkakörben alkalmazhasson a sikeres működés érdekében.